W zakładce kontakt znajdziecie Państwo formularz kontaktowy, który należy wypełnić. Można również skontaktować się bezpośrednio z serwisem.
Szczegółowa instrukcja wymiany tonera znajduje się na opakowaniu oraz na ekranie urządzenia.
Jeśli usterka zostaje zgłoszona w godzinach porannych to istnieje możliwość wizyty serwisu jeszcze w tym samym dniu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz serwis pomógł Państwu w usunięciu problemu najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.
Jeśli urządzenie pochodzi z aktualnej oferty to sterowniki można odnaleźć na naszej stronie. Aby uzyskać inne sterowniki zapraszamy na stronę producenta (https://www.canon.pl/support/) lub kontakt z naszym działem technicznym.
Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki Canon, jednak nasz dział serwisu podejmuje się również naprawy drukarek innych producentów.
Producent zapewnia gwarancję na 12 miesięcy. Firma AC Telekontrakt oferuję rozszerzenie gwarancji do 36 miesięcy.
Leasing oraz dzierżawa to najpopularniejsze obecnie formy, to właśnie dzięki nim zakup nowego urządzenia biurowego staje się dużo łatwiejszy do zrealizowania.
Tak, Klienci mogą skorzystać z formy leasingu. Współpracujemy z Santander Leasing i pomagamy w przejściu przez wszystkie formalności.
Jest to kwestia indywidualna, najkrótsze umowy podpisywane są na 12 miesięcy. Najczęściej klienci zawierają umowy na okres 36-48 miesięcy.
Obsługujemy również klientów w promieniu ok. 150 km od Poznania.
Większość urządzeń posiadamy na miejscu, kiedy jest konieczność zamówienia wtedy czas realizacji nie przekracza 10-14 dni.